Bitterfittamorgon.

Igår kändes allt så bra, tillochmed sovmorgon. Nu sitter jag här, en timme förtidigt i skolan med ett tomt kopierings kort (fick inte ut de 2 sista sidorna från texten, kommer inte få veta det rafflande slutet för tegelförbanden!!) med ont i magen och bitter attityd. Jag behöver semester. Like bad! Omtentan är halvfärdig, men har tusen texter att läsa. Vem bryr sig om podsolprocesser egentligen. TYP INGEN!
Sakta sakta tickar det ner till ledighet. Nästa vecka är det mariestad som gäller och sen efter det 2 veckor tills lyxigt lov...i 2 veckor...Som jag ska skriva hemtenta på.
Fuck my life just nu. Jag vet att jag inte borde klaga men jag är så sås åsåsåsåsåsåsåås JEVLA TRÖTTTTT... derp.

Helt orelaterat till något som helst: Kökkenmödding.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0